• تماس 02188924605-14
  • نشانی خیابان جویبار، خیابان میرهادی شرقی، پلاک 4
  • ورود به پرتال

عضویت ایران‌کد

1. چگونه می توانم مراحل عضویت خود را پیگیری کنم؟

  • مراجعه به پورتال ایران‌کد irancode.ir
  • ورود به سیستم
  • رهگیری درخواست عضویت
  • درج شناسه رهگیری

2. نحوه اعلام انحلال شرکت به ایران‌کد چگونه است؟

عضو باید ضمن تسویه حساب با ایران‌کد، فرم‌های ابطال عضویت را از نمایندگی دریافت و پس از تکمیل، فرم‌ها را به نماینده خود ارسال کند.

3. رویه انتقال عضو از یک نماینده به نماینده دیگر چگونه است؟

انتقال عضو از یک نماینده به نماینده دیگر امکان‌پذیر نمی‌باشد.

4. چه مدت طول می‌کشد تا متقاضی عضویت، کد عضویت دریافت کند؟

۱۲ ساعت کاری

5. در صورت تغییر نام عضو، آیا کدها با مرجع عرضه کننده قبلی نیز تغییر می‌کنند؟

خیر باید کدهای ملی را با نام جدید شرکت دریافت کند و کدهای ملی قدیم در سیستم ایران کد باقی می‌ماند.

6. اگر شرکتی بیش از یک پروانه بهره‌برداری دریافت کند،نیاز به عضویت جدید دارد؟

خیر، یک شرکت می‌تواند چندین مجوز داشته باشد ولی فقط می‌تواند یک کد عضویت دریافت کند.

7. شرکت ما دارای سابقه عضویت در GS1 است، هنگام درخواست کد ملی چه باید کرد؟

در هنگام تکمیل درخواست عضویت گزینه دارای سابقه عضویت GS1 را انتخاب و کد عضویت ۸ رقمی  کالای خود را در آن ثبت کنید.

8. آیا هزینه‌های عضویت و اشتراک با انتخاب نماینده تغییر می‌کند؟

خیر، این هزینه‌ها و تعرفه‌ها از طرف مرکز به صورت یکسان به نماینده‌ها اعلام می‌شود.

9. چگونه در سامانه ایران کد ثبت نام کنم؟

  • مراجعه به پورتال irancode.ir
  • ورود به سیستم
  • ایجاد درخواست عضویت جدید

10. برای اعلام عضویت خود در ایران‌کد به سازمان‌های متفاوت، چه مدرکی می‌توانم ارائه دهم؟ آیا مرکز برای اعضاء گواهی عضویت صادر می‌کند؟

با دریافت لیست کدهای ملی صادره از نماینده می‌توانید نسبت به اعلام عضویت در ایران‌کد به سازمان مورد نظر اقدام کنید.